Zapisz Kalendarzu

Poznajcie nas lepiej

Marta Rozmus

Panna Młoda

Z wykształcenia jestem lekarzem weterynarii i właśnie tym zajmuję się na co dzień. Praca ze zwierzętami daje mi ogromną satysfakcję, ponieważ uwielbiam pomagać. W wolnych chwilach poświęcam czas wspinaczce górskiej, która jest moją pasją od wielu lat. Lubię wyzwania i odkrywanie nowych miejsc.

Damian Maj

Pan Młody

Jestem architektem i zajmuję się projektowaniem budynków. Jest to zarówno mój zawód jak i pasja, która pochłania mnie bez reszty. Uwielbiam spędzać wolny czas jeżdżąc na motocyklu i chodząc lub wspinając się z Martą po górach.

NaszaHistoria

Kraków
27 Lipca 2015

NASZE PIERWSZE SPOTKANIE

DZIEŃ, KTÓRY ZMIENIŁ WSZYSTKO

Po raz pierwszy spotkaliśmy się na przyjęciu zaręczynowym naszych wspólnych znajomych - Lidii i Karola. Od samego początku wpadliśmy sobie w oko, a że oboje kochamy fotografię, to przegadaliśmy cały wieczór podczas gdy reszta naszych znajomych świetnie się bawiła. Po kilku spotkaniach, długich rozmowach i paru wyjazdach, oboje wiedzieliśmy, że jesteśmy dla siebie stworzeni.

Było cudownie
1 sierpnia 2015

NASZA PIERWSZA RANDKA

BYŁO PIĘKNIE

Na naszą pierwszą randkę pojechaliśmy na rowerach po Starym Mieście. Zaskoczeni? Pewnie nie 🙂Spakowaliśmy tylko aparaty i spacerowaliśmy godzinami, robiąc zdjęcia, rozmawiając i śmiejąc się do łez. A turyści robili nam zdjęcia, które teraz oglądacie.

Zaręczyny
12 marca 2016

NIETYPOWE ZARĘCZYNY

Damian zorganizował spontaniczny wyjazd do Paryża. Zabrał mnie na Wieżę Eiffla gdzie zjedliśmy skromną kolację a kelner zamiast deseru przyniósł pierścionek zaręczynowy. To był najpiękniejszy dzień w moim życiu.

Jesteśmy razem
04 czerwca 2017

Czekamy na najlepsze

Kochani! Nie możemy się już doczekać naszego najpiękniejszego dnia w życiu i dlatego postanowiliśmy założyć tę stronę. Chcemy dzielić się z Wami naszym szczęściem i przekazywać Wam niezbędne informacje dotyczące przygotowań do ślubu oraz wesela. Kochamy Was - Marta i Damian <3

Nie przegap tego dnia!

KY 42001

Otwórz mapę

Zostań naszym gościem

Cupiditate neque libero porro nulla.